ایده ای نو برای همه

بسیار خوب است..

ایده ای نو برای همه

بسیار خوب است..

  • ۰
  • ۰

درآمد زایی

درآمد زایی از نظر من مهمترین بخش کسب و کار است که به گونه های مختلفی میتواند به دست آید:

1-درامدی که یک مشتری از خرید محصول به ما میدهد که هر چه خرید بیشتر باشد درامد بهتر خواهد بود.

2-درامدی که حاصل از فروش عمده محصول به یک خریدار به دست می اید.در واقع همان دسترسی دائمی به محصول است.

3-درامدی که تبلیغ کنندگان به صورت کارمزد در ازای پخش تبلیغ محصول من ، به من میدهند.

4-  درآمدی که یک واسطه در ازای فروش محصولم به من میدهد.واسطه محصول را ازمن میخرد و با قیمت دلخواه خودش محصول میفروشد و سهمی که من تعیین کردم را به من میدهد و نوعی درامد زایی دو طرفه میباشد.
  • ۹۸/۰۲/۰۶
  • محمد رفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی